ארבעת האמפראיים הפיראטים של One Piece

הארבעה מלכים : הפייראטים החזקים ביותר בעולם של One Piece



עולם One Piece מלא בפיראטים מפורסמים, אבל רק ארבעת האפיקים נחשבים כאלו הכי חזקים ומפחידים מכל. הם ישויות מובהקות בעולם של המנגו והאניימי, ורובו של הפופולריות הנוגעת אליהם היא מקורבת לכל מקום. במאמר זה נבחן את ארבעת האפיקים בפרטיות, היסטוריהם ומקומם בעולם One Piece.

קאידו, האפיפיור של החיות


קאידו הוא המפכח האחרון מבין ארבעת האפיפיורים שקיבל את המקום שלו בכוח. הוא מוכר תחת הכינוי "אפיפיור הבהמות" בגלל המראה הבהמי והכוח העוצמתי שלו. קאידו נחשב כאחד הפושעים הכי מבוקשים בעולם של אחד החלקים, עם פרס של 4,000,000,000 ברי על ראשו.

מרות מוניטין מפחיד, קאידו יש צד חשוב יותר חפיר. הוא מגדיר כאוהב גדול לאלכוהול וניתן להפעיל קלות על ידי כוס טובה. עם זאת, זה לא אומר שקאידו קל לנצח. עם כוחותיו מעל הטבע וכוחו מפנק, הוא נחשב כאחד המתאימים הקשים לנצח בעולם של One Piece.

Big Mom, האפיק של העוגות


Big Mom הוא הנקבה היחידה שמחלקת את הארבעה מלכים. היא נחשבת כאחת הפשעניות היראויות ביותר בעולם של One Piece, עם פרס של 4,000,000,000 ברי על ראשה. Big Mom גם מוכרת בשם "מלך העוגות", בגלל התשוקה שלה לעוגות ולקונפיקות.

מבלי לגרום לשקר, מאחורי המראה המתוק שלה מוסתרת אישיות רעה ורצינית. ביג מום גם מאופיינת בכוחות מעל הממוצעים, כמו היכולת לשלוט בסופה ולגרום לרעידות קרניות. היא לא חוששת להשתמש בכוחה להכניע את רצונה לאחרים ולקבל את מה שהיא רוצה.

Shanks, האפיפיור האדום


שנקס הוא אחד המפעלים המובילים ביותר מתוך ארבעת המלכים, לא פחות בגלל יחסיו עם הדמות הראשית ב-One Piece, Monkey D. Luffy. שנקס נחשב כאחד הפיראטים החנוכים והמוכבדים ביותר בעולם One Piece, ונקרא גם בכינוי "מלך השוערים" עקב צבע שעריו האדום.

Shanks אינו כל כך חזק כמו שאר ארבעת האפירים, אך הוא מכובד על חכמתו וכוחו המוביל. הוא יש גם כך כוח רב על הפיראטים האחרים, ונחשב כמוביל טבעי. Shanks נחשב גם כמוגן מאוד לעבדיו, ולא חושש לקחת סיכונים כדי להגן עליהם.

Blackbeard, האפיפיור של הטרור


בלקברד הוא המנצח האחרון מתוך ארבעת האפיקים שקיבלו מקום ככוח. הוא נחשב כאחד מפשענים הפחדניים ביותר בעולם של וונ פייס, עם פרס של 2 000 000 000 ברי על ראשו. בלקברד נכבד גם בשם "אפיק האימה", עקב יכולתו לחוות פחד באויביו.

בלקברד נחשב למערך האנטי וחפץ בשליטה. הוא לא חושש למזוז לשותפים או לקחת בנפשם כדי להשיג מטרותיו. עם זאת, בלקברד גם נחשב לאויב מפחיד, עם כוח מעל האנושי ואפשרות להשתמש בכוחות של אנשים אחרים.

סיום Empereur Pirate


ארבעת המלכים הם מפעלי ישוב בעולם של One Piece, ומוחשבים לבעיה החזקה והמפורסמת ביותר בין כל הפיראטים. כל אחד מהם יש לו היסטוריה ייחודית ומוטיבציות שלו, אבל כלם חופפים לדורש הרגעה על העולם של One Piece. המחזות בין ארבעת המלכים ובין הפיראטים האחרים מבטיחות להיות מופתיות, וזו תהיה ראשית לראות כיצד הקשרים הללו יתפתחו במשך הסדרה.

 • en  fr  de  es  pt  it  pl  ru  ja  zh  ko  ar  hi  fa  fi  hr  sr  nl  da  bm  no